Дизайн студія TIZL
Чому логотип і веб-дизайн мають значення?

Ви досі вважаєте, якщо ви володієте унікальним товаром чи послугою чи, якщо ваші ціни неймовірно низькі, то логотип, який привертає увагу і торгова марка, яка б суттєво відрізнялась від інших вже не має жодного значення? Подумайте ще раз. Обидва ці елементи відіграють вирішальну роль в маркетинговій стратегії приватного бізнесу.

«Не потрібно заглиблюватись в це питання для того, щоб сказати, що наявність хорошого чи поганого логотипу може сприяти процвітанню вашого бізнесу або зруйнувати його» — розповідає Кенді Фелпс, власниця компанії Кенді Графікс і Прінтінг, — «проте можна точно стверджувати, що наявність хорошого логотипу підвищить вашу успішність і допоможе споживачам з легкістю ідентифікувати вашу торгову марку. Якщо ви маєте логотип та веб-сайт, які мають „дешевий“ вигляд, ви ніби надсилаєте повідомлення до споживачів про те, що „дешевими“ можуть бути і послуги чи товар, які ви пропонуєте».

Погляньте на ваш веб-сайт з іншої точки зору — уявіть, що він — це найважливіший момент, за яким вас оцінюватимуть споживачі.

«Ви б не найняли на роботу продавця, який носить зношені чи порвані джинси і не миється, правда ж?» — запитує Бред Леждзинський, головний креативний дизайнер 8Фолд. «Чому ж тоді ви можете дозволити собі представляти вашу компанію непривабливому логотипу чи веб-сайту? Якщо людина буде судити про якість ваших послуг з цих двох складових — вона навряд чи звернеться до вас».

Згадайте останній раз, коли ви ходили купувати якийсь товар чи послугу і поставали перед величезним різноманіттям таких товарів і компаній, що виробляють їх. Чи надали б ви перевагу сайту, який має такий вигляд, наче він був розроблений ще в епоху виникнення Інтернету — перенасичений непотрібним текстом, всіма кольорами веселки, купою зображень і різноманіттям шрифтів, та ще й із інтерфейсом, незрозумілим для користування?

Чи ви все ж таки надасте перевагу сайту із гарним дизайном, де все є зрозумілим для навігації із назвою, легкою для запам’ятовування і логотипом, який привертає увагу?

Якщо ви належите до більшості людей, тобто до 9 із 10, і ціна буде відносно однаковою (або навіть різною), то ви надасте перевагу гарному сайту і приємному логотипу.

Як не втратити «обличчя» он-лайн

«Як невелика компанія, вам дійсно необхідно не втратити ваше „обличчя“ у всесвітній мережі — і не виглядати надто малою», пояснює Рената Бодон, засновниця компанії Один маленький крок. «Дуже велика кількість людей продають схожі, або практично ідентичні товари он-лайн, і ви б хотіли, щоб люди купували саме у вас завжди. Тому вам потрібно зробити так, щоб ви виглядали більшими — більш професіональними».

Рената Бодо вважає, що компанія, яка чогось варта повинна мати креативний і унікальний образ та дійсно чудовий логотип, який несе в собі змістове навантаження.

Підказки з приводу вашого пошуку, вибору та співпраці із дизайнерами

Перед тим, як витрачати гроші на дизайнерів, варто витратити трохи часу на те, щоб поміркувати, який саме логотип та веб-сайт ви хочете мати — і здійснити невеликий пошук для того, щоб зрозуміти, що саме вам подобається і що — ні. 

«Більшість людей не має жодного уявлення, чого саме вони хочуть», пояснює Фелпс, — "і вони не витрачають ні хвилини часу для того, щоб усвідомити, як саме має виглядати обличчя їх компанії. Хороший дизайнер запитає у клієнта, що саме йому до вподоби, а що він би не хотів бачити на своєму сайті чи логотипі.

Хороший дизайнер зможе допомогти клієнтові зрозуміти, що саме він може отримати за ті кошти, на які він розраховує і підказати, як зробити краще. Бути відвертим у своїх побажаннях з приводу дизайну — це перший крок до успішної співпраці.

Існує велика кількість дизайнерських студій, які залюбки допоможуть вашій компанії створити дійсно хороший сайт та логотип. Серед них і TIZL web-design studio, яка вже протягом 6 років займається розробкою сайтів, створення логотипів, а також промоушеном сайтів та всім, що пов’язане із веб-дизайном.

Сьогодні існує велика кількість інших сайтів та компаній, які надають схожі послуги. Варто лише зрозуміти, що вашій компанії необхідні зміни, які допоможу стати вам популярними серед споживачів, а вибір компанії, яка вам у цьому допоможе — це вже другий крок!